Saturday, November 3, 2012

03.11.2012.

28.10. kaisin hi-chaniga funabashis. vaatasime niisama ringi ja shoppasime veidi. tore oli :)
teisipaeval ma kooli ei lainud, vaid laksin hoopis huviringiga uhte muuseumisse, kuhu me oma asjad naitusele panime. seal olid teiste koolide asju ka, koik olid mingi uliprolt tehtud. suht lahe oli. seal olid igasugused piltid ka uleval. koik olid opilaste tehtud. parast seda laksin ma yuri,sayu ja miyuga chiba kaubamaja, kus me soime ja ajasime juttu. parast seda laksime koju. ohtul kupsetasin kooki, sest jargneval paeval oli selle huviringiga halloweni pidu. mina, ruka ja yuri kupsetasime snakke ja teised ostsid ka niisama suua. ruka oskab vaaaaaaaga haid kooke teha, hasti ilusad naevad valja ka. yuri omad olid ka haaaaasti head :)
tana tuli em sober oma vaikse lapsega meile kulla. hasti tore tadi on, ajab palju juttu.
homme pean ma kell 4:35 ules arkama, sest ma lahen sopradega disneylandi!! jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! :))

                                          meie valjapanek


                                          opilaste tehtud


                                                   

                                          halloweni pidu


                                         minu tehtud kass


                                                   minu tehtud klaasist lambivari


                                           korvitsa kook


                                          oojee


                                          yuriga rongijaamas


                                          enokido


                                                    ruka tehtud koogid

No comments:

Post a Comment