Friday, October 26, 2012

27.10.2012.

see nadal oli esmaspaevast neljapaevani jalle testid. kuna koik oppsid kodu, siis ma ka ei teinud vaga midagi. uhel paeval tegin vaikse oega gyouzasid, mis on sellised hina pelmeeni moodi asjad.
aga neljapaeval, kui testid labi said, laksime kasitoo huviringiga sushit sooma. uks tudruk sayu, kes seal ringis kaib, vanemad peavad sushi restorani. aga see ei ole selline tavaline odav sushi, kus ma varem olen kainud, vaid ikka selline paris sushi, mis tegelikult on hasti kallis, aga see opetaja tegi koigile valja. koigepealt laksime koik koos rongiga umbes 15 minutit. siis kondisime ja joudsime sayu koju, mis on uhtlasi ka restoran. taieeeeeega hea sushi oli. koige parem, mis ma olen saanud. sayul oli hasti armas vaike koer ka, kes seal ringi jooksis. parast sushit lakisme koik jalle ara oma koju.
tana ma puhkan niisama jalle ja homme lahen hi-chaniga funbashisse :)

                                          rin-rin


                                          gyouza


                                          ruka ja miyu


                                          sayu ja kon


                                          kon


                                          sushiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


                                          see kala oli ka vaaaaga hea


                                          koik said pildile


                                          ushi, taki. toshiki, micch-chan


                                           yuri ja opetaja


                                         sayu


                                          ruka, yuri, miyu

                                          akachi-chan, mori-chan, ayaka, yuuko

3 comments:

  1. Huvitavad konnad Jaapanis, paistab küll koera moodi olevat. See kala näib peipsi rääbise moodi, mida ma veel mäletan ja mis oli ka väga hea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajaa, see kole kala oli selline, mida saab ainult Hokkaidost püüda ja seda ei müüda eriti kusagil, hästi kallis pidi olema.

      Delete